Kuřačky.cz - svět kuřaček cigaret, přitažlivosti a půvabu

Která ze tří kuřaček se vám nejvíce líbí

Kuřačka 1
17
63%
Kuřačka 2
7
26%
Kuřačka 3
3
11%
 
Celkem hlasů : 27

Praha, pondělí 21.5.2007 - kuřačky (3 tmavovlásky)

Příspěvekod muryru » pondělí 21. 5. 2007 21:17

Kuřačka 1
černovlásku jsem zachytil při pravidelné pracovní pauze, při níž si každou hodinu chodí zakouřit. Působila na mě velmi milým dojmem.

ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázek

Kuřačka 2
černovlasá třicátnice Míša je mnohaletou vášnivou kuřačkou, kouří 1 krabičku cigaret (modré LM) denně, kouřit začala před sedmnácti lety.
Velmi milou mladou ženu jsem fotografoval v přítomnosti její dcerky, které se maminčino kouření vůbec nelíbí...:))
ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Kuřačka 3
Na závěr jedna žena středního věku, která v dobách, kdy jsem se narodil (1976) , už coby středoškolačka dávno kouřila. A cigareta jí pořád dodává charisma.
ObrázekObrázekObrázekObrázek
Naposledy upravil muryru dne úterý 7. 8. 2007 9:42, celkově upraveno 1
muryru
administrátor
 
Příspěvky: 2690
Obrázky: 50728
Pohlaví: Muž
Registrován: 23. 3. 2007

Příspěvekod antaric » úterý 22. 5. 2007 9:04

Díky, je to nádhera, všechno, fotky hezky doplnily to, co jsi sem už dával. Tentokrát se ti to podařilo i pěkně seřadit, podle toho, jak bych hlasoval, shora dolů :-) Díky i za doprovodné info, vždycky to obohatí.

Jinak ta dcerka - zatím se jí maminčinou kouření nelíbí, ale jednou sama pochopí, ochutná, zachutná ji... Třeba :-) Však to známe, jak mnohé holky jsou proti, nelíbí se jim kouření, pak přijde doba dospívání, promění se, okusí, zachutná jim... A bojovnost proti kouření je ta tam, místo toho nastoupí vášeň, vychutnávání, požitek v závislosti... Možná je to i případ mnohých těch, které jsi vyfotil a které dnes už pravidelně kouří přes krabičku denně...
antaric
administrátor
 
Příspěvky: 2993
Obrázky: 48205
Pohlaví: Muž
Registrován: 24. 3. 2007